jag är en soldat för dig



hej. såg nyss på paradise hotel på tv6.se och´jag blir så förbannad på att johannes valde alexandra framför julia så att julia åkte ut. jävla äckel! haha :P så nu var han ju på alexandra med en gång och taffsa. blir så irriterad av att titta på sånt här verkligen.. hade han varit smart så skulle han ju ha stannat kvar med julia och kunnat gått hur långt som helst och vinna hela skiten för hon hade ju inte tänkt byta ut honom någon gång. jaja så är de väl antar jag..

idag så har jag annars inte gjort så speciellt mycket, fick hämtat mitt körkort förut :d haha fy va "vackert". och så träffade jag ´nathalie en sväng och sen även daniella :) i morgon så blir det överby med daniella och sen på kvällsingen utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback