i got the magic in me



  • hej alla söta. har inte skrivit på några dagar, har dels börjat skolan och tränar och nu har jag blivit sjuk. och jag vet precis varför!!!! hade en djävulsdag i skolan i tisdags, vi skulle vara med ueigtränarna ivar och sanjin och ha en friluftsdag. visst tänkte man, varför inte? har saknat klasskompisarna och det kanske kan bli kul. men icke, det SPÖREGNADE hela dagen verkligen och vi var´ute från kl 08:30 till 14:00, i spöregn. alltså jag var genomvåt och man gick i skogen och det blåste och det var så kallt. så med den dagen kom en underbar förkylning och en hejdundrande huvudvärk som vägrade att ge sig på några dagar men idag har den blivit mycket bättre, tack och lov! så var hemma från skolan idag och bara tog det lugnt och pluggade en del teori.

  • annars nu så gör jag inte allt för mycket, sitter instängd i datarummet för mamma och pappa har kräftskiva här hemma och man känner inte direkt för att vara social när man är sjuk så ska snart krypa ner i sängen och titta på one tree hil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback