everybody needs a second chanse

  • hejsan. ska uppdatera från helgen, i fredags så var jag bara hemma och tog det lugnt med familjen, en riktig myskväll. och på lördagen så åkte jag med mamma, sis och moster till genevi och kikade på kusinen som spelade färgelanda cup. så duktig är han! sen åkte jag ner till stan vid halv 4 och mötte upp stefanie och så gick vi upp till bjelken och tog oss en cider osv. sen gick vi ner till bussen och mötte jesenya, riktigt söt & trevlig tjej! och så drog vi iväg till göteborg. vi åkte till deras kompis pojkväns lägenhet där hon och några andra hade en soft hemmafest. var kul att bara sitta och chilla, prata och dricka lite. trevligt att träffa nytt folk också. även pitty och vanessa kom dit också. sen tog vi ett tåg hem och jag gick till älskligen och sov. på söndagen så åkte bjelken och spelade handboll, de spelade havets hus cup i helgen ute i lysekil. så han åkte iväg vid 8 tiden ungefär och jag låg kvar och sov ;) så gottt. tog det baara lugnt hela dagen och låg i sängen och tittade på massa 2 and a half men avsnitt och sen kom han hem vid 5 tiden ungefär och då bara vi myste.

  • idag så fick jag ställa klockan på 07:00, JIPPI! men de var bara för jag skulle till trestad och ha planeringslektion vilket gick jättebra så jag är jättenöjd. så har bokat in en massa körlektioner nu så får se om de passar till mitt nya schema i skolan. efter gick jag hem till bjelken igen och sov lite till och sen åkte jag vid halv 3 bussen tillsammans med nathalie. hade en jättetrevlig bussresa hem, blev bland annat kallde för dumma i huvudet och cp barn.. haha ja gud. sen åkte jag hem och slappa, och vid halv 6 var det dags för handbollsträning. så KUL var deet :D ska bli riktigt kul att spela hadboll alltså. ser verkligen fram emot det. men nu ska jag sova är skit trött efter träningen + att morgon ska jag och bjelken åka till hans mamma och övernatta, ska bli så mysigt. godnattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback