beautiful monster

  • hejsan :) kom precis in, har övningskört lite med mamma. kom hem klockan 3 med bussen. har ju varit hos bjelkens mamma från igår till idag. det var riktigt mysigt. vi bara tog det lugnt och spelade spel och åt god mat och såg på film :) nu ska jag snart göra mig iordning för träningen, idag ska uteskorna på phuu!! haha men de går nog bra..

  • i morgon så ska jag på min första körlektion på körskolan :) kommer nog bli bra. ska bli kul att komma igång med lektionerna. ett steg på vägen ;)




Kommentarer
Postat av: steffi

hej , fin blogg du har , besök gärna min blogg och släng in några kommenater om mina inlägg:)

PS, gillar din blogg och din desing <3

2010-08-18 @ 18:15:26
URL: http://steffilatina.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback