therese rojo

jag har suttit och kikat igenom på bloggen där therese rojo's vänner
skriver om deras saknad av deras bästa vän therese som blev mördad
i somras, och jag kan inte hålla tårarna borta varje gång jag läser om
vilken saknad dom har, och vad mycket som påminner om deras bästa
vän.. jag kan inte ens föreställa mig hur jag skulle bära mig åt om någon
utav mina bästa kompisar skulle gå bort. det är obeskrivligt.
så jag vill bara säga att jag älskar er mest utav allt och jag är så glad
att jag har er. jag skulle aldrig klara av att förlora någon av er eller
någon utav dom jag älskar och som har en stor betydelse i mitt liv
jag behöver inte nämna några namn för ni känner er träffade hoppas jag.
men jag vill bara att ni ska veta att ni betyder allt för mig och
jag vill aldrig förlora er ♥

________________________________________











ingen har råd att förlora en dyrbar vän
var rädd om dina vänner

vila i frid therese rojo!

besök deras blogg
minneavtheres


Kommentarer
Postat av: Gäfvert

Nu grät ja igen, låten gör ju allt !

Jag älskar dig Lina....

2009-09-04 @ 14:16:41



Postat av: EMELIE SVARAR

vadå lina? :P haha!

2009-09-04 @ 18:33:09
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback