onsdag

hejhej :) har jag berättat att vårt nya schema är hur dåligt som helst?? börjar tidigt varje dag och slutar sent varje dag... -.- plusss att vi bara har 10 min raster mellan varje lektioner och att vi bara har halvtimmes matraster? det är så stressigt så man bara vill svimma. men detta schemat ska vi bara ha tre veckor till sen ska vi ut på praktik i 5 veckor så det är skönt i alla fall. i morgon får vi reda på var vi har hamnat på för någon praktikplats. jag håller tummarna och hoppas att det blir bra. så det är inte så mycket att göra.

idag så slutade vi klckan 2 i alla fall :) för det hade blivigt strul med schemat så det var skönt i alla fall. jag åkte bil hem med nathalies kompis erre. det var snällt! medans vi väntade på henne vid agneberg så kom våran klasskompis josefine med världens finaste hund!!! jag skämtar inte. guud vad söt, såg verkligen ut som en isbjörn/nallebjörn. jag fick ett kort på den men den var verkligen goar'e och "nallebjörnigare" i verkligheten hah! men när jag kom hem så tog jag det bara lungt. och sen gick jag och matte marre, så mötte vi hella och så gick vi till hallen och kollade på nathalie när hon spelade handbollsmatch. sen kom jennifer också :)! vi kollade bara en halvlek sen gick vi alla hem. jennifer följde med mig hem och kollade på idol :D haha fyfan vad kul det var. speciellt dom två killarna som spelade så nervösa... hahahaha så jävla kul. hittar inte klippet just nu på youtube men när jag hittar det så ska jag direkt lägga ut den på bloggen för dom som inte såg det! gud vad jag gick på det. men nu ska jag lägga in några låtar på ipoden sen ska jag gå och lägga mig och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback