SKULA

sitter i skolan och skriver en sak om en film på datorn men jag och nathalie är redan klara... awsooooooome! men vi ser inte fram tillss chrille hahah fy! not funny. men sen efter skolan så ska jag vara med nathalie och softa och se på idol i guess. men igår så var jag på kickboxning med mamma uppe i assarebyhallen. jäklar vilket träningspass alltså haha puh. men oj så bra det kändes efteråt :D man skulle gjort ett sånt pass om dagen haha. men det var en väldigt kul träning också! jag och mamma fick några snytingar i ansiktet var som inte riktigt var med meningen haha som jag skratta. men idag känns det i hela kroppen haha träningsvärk ifrån topp till tå men det är sånt man får ta, jag får träna bort det på idrotten sen ;) men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så.. vi hörs senare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback