tisdag

hur fan kan jag ha så många läsare när jag knappt skriver något nu för tiden? hehe men det är kul att ni hänger kvar ;) jag ska försöka att skärpa mig. tänkte att jag skulle lägga in halloween bilderna snart när vanessa har skickat sin del av bilderna :D det var faktiskt en riktigt kul kväll, spec hemma hos mig innan med mina tjejer. har alltid lika galet kul med er mina snyggingar.

idag var jag hemma från jobbet, vaknade upp av att min röst var halvt borta. jag fick inte ut en ord och sen när jag fick det var jag as hes och jag hade ont i huvudet så det fick bli till att stanna hemma. hostar gör jag också & förkyld.. var förkyld redan förra veckan hoppas inte att det blev värre för i lördags? man går ute i bara tunn tröja haha! jaja, men nu är jag ledig i två dagar så då ska jag bara ta det lugt och pigga upp mig hoppas jag :D

till helgen ska jag jobbaa.. åh vill inte :( men sen har jag bara en vecka kvar och då börjar jag skolan igen. saknar faktiskt skolan. inte det med allt plugg och prov utan mina söta klasskamrater :D yepp.. men vi ses snart.
ikväll blir det bra tv och ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback