tisdag 24/11 frisk luft

har nyss varit ute och gått med mammie, det var riktigt härligt. bra tempo i en timma :) riktigt skönt. ska börja att gå ut och gå nu en del, ska se om jag kan få med daniella i det också. mycket roligare att gå två, annars blir det till att jag inte gör det. så det ska bli skönt! ska även kanske gå på kickboxning i vattnet på torsdag på badhuset, kan bli kul att prova på hur det är. låter som en mycket bra träning i allafall. man får ju börja tänka på sommaren 2010 vet ni  haha :) nej men det är allt skönt att träna, det har blivit för mycket försoffande nu ett tag.

skön dag i skolan idag också! den fick på 1 sekund kändes det som. jättefort! hade sovmorgon, har ingen matte b så jag hade sovmorgon till tjugo i tio så jag sov hos bjelken så fick jag sova mycket längre. sen hade vi idrott och då hade vi lite styrka som uppvärming i början. vi hoppade hopprep i intervaller och körde armhävningar/situps och ryggluft osv. allt det gjorde vi i intervaller och efter det hade vi badminton turnering i lag 2 och 2. óch jag och nathalie var ju då såklart och vilka vann tror ni? jo vi såklart ;) haha! riktiga jävlar på badminton var vi. haha kul.

träffade daniella förut vid ica också, min bummmmsan ♥ ♥ ♥



vill se new moon NU! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback