tisdag 17/11 död idag




är så sjukt trött idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen åh!
såg ju på bio igår och den var ju inte slut förren tjugo i tolv typ,
så sov jag hos bjelken men jag somnade ju säkert inte innan
halv ett, ett!  så det tog på¨en idag. jag och nathalie somnade
ute i sofforna i kanske en 45 min, vi hade rast så kommer en
lärare fram och puttar på mig och är jätte orolig och säger
"men hur mår ni? har ni fått svinis?? (svininfluensan) har ni ont
i kroppen eller något eller hur mår ni?" haha oh jag bara helt trött
"men herregud vi är bara trötta" haha :D gud vad jag skrattade
efteråt. helt orolig var hon. har så sjukt kul i skolan med nathalie
as glad att jag har dig i min klass :D! men nu ska jag snart hoppa
i duschen och sen se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback