you are irreplaceble

har haft en skit skön och rolig helg, fest fredag och lördag och sen idag varit hundvakt och ätit på kvarterskrogen, jättemysigt :) hade iaf sjukt kul på festerna, träffade mycket roligt och nytt folk :D ser redan fram emot nästa helg och se vad som händer då. i morgon så innebär det iaf plugg plugg och massa plugg på matte :/ ush, har matte nationella på onsdag och som sagt matte är inte mitt bästa ämne så måste plugga som en gris. för har inte hunnit plugga något denna helgen. men härligt att vi har sov morgon till klockan 1 i morgon, det gillar vi. och så är det ingen dans i morgon vilket är väldigt bra för då hinner jag komma hem och plugga några timmar. det gör jag ju inte annars eftersom att jag stannar kvar i stan och kommer inte hem förrens klockan 9. men aja, nu ska jag iallafall gå och lägga mig och titta på gamla avsnitt från oc.

här kommer några outfit bilder + annat från helgen


Kommentarer
Postat av: Fanny&Vanessa

Sv: Tack tack :D



Kraam

2009-05-12 @ 07:04:32
URL: http://justlikeus.blogg.se/



Postat av: Fanny&Vanessa

Sv: Tack tack :D



Kraam

2009-05-12 @ 07:04:33
URL: http://justlikeus.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback