where are you?

hej hej hemskt mycket hej. igår blev det en mycket lugn dag, vilket var väldigt gott faktiskt. minns inte senast jag hade en lugn hemma kväll ;o har blivigt mycket nu på sistone. men det är bara kul :) ikväll blir det fest igen i högsäter med gott folk :D skriver mer i morgon om hur kvällen blev.

har ju glömt att säga att jag klarade nationella provet i matte :D har aldrig blivigt så glad någon gång tror jag. jag var så bom säker på att jag skulle läsa ett ig när han gav mig pappret, men klart som fan att det var ett stort G :D haha! åh lycka när den är som bäst nästan haha. SÅ ALDRIG MER MATTE A. pusshej



Kommentarer
Postat av: Fanny

bilden får än att längta ännu mer till sommarlovet nu!

2009-05-27 @ 16:59:59
URL: http://faaunny.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback