tisdag = orientering

hej fellas. sitter här nu och döööööööör snart  :( mamma läste nyss att det inte är någon andra avenyn idag. åh ja spyr, ja har verkligen laddat hela dagen för detta haha typ..  så nu vet ja inte vad jag ska se på, ska kanske se på färjan på internet :D haha missat jättemånga prog av det nu när jag dansar på måndagar och kommer hem sent så de ska jag nog göra istället hihi! idag så var jag grym på¨orienteringen ;) haha.. så jävla glad att jag klarade det, att jag fick ett g :D annars hade jag dött, det var inte precis jobbigt att springa "jogga" men det var jobbigt att vara i den jävla skogen hela tiden med lera upp till knäna och buskar överallt haha. men vi hade kul iaf :D speciellt jag och nathalie i slutspurten, haha gud vad vi sprang i slutet :D sen hade vi en lektion + bildlektion, och det var soft. bara att jag var helt trött efter att vi orienterat, ville bara hem till sängen ♥ men vi tog tjugo över tre bussen hem och efter det har jag bara softat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback