pour some sugar on me

hej alla, just nu så sitter jag ute på altanen. det är riktigt gott väder idag, det trodde jag verkligen inte att det skulle bli efter vädret igår.. fyfan vad det regnade verkligen. trodde jag skulle dö haha. i alla fall igår kväll så var vi på överraskningsfest för thomas som fyller 20 idag :D  vi började med att jag daniella erika & erika lurade thomas att dom 3 och julle skulle åka till krogen och käka mat och dricka, och att dom skulle köra ut migh och daniella till genevi först för att vi skulle kolla på fotboll haha. så kommer vi dit och det är inga där, och jag & erika börjar men gud.. matchen kanske var klockan 9 istället. haha så sa vi, men vi får gå ut och kollade vad som händer här. ovch när vi går ut så spelar stefan uppe i lokalen "JA MÅ HAN LEVA" och så kommer alla ut ur skogen och sjunger :D det var skit kul. haha han blev helt överraskad verkligen :D sen gick alla upp till lokalen och fick sig något och dricka, ocvh så satte vi oss och tjöta, sen kom lite mer folk och så blev det käk :D jättegott var det, grillat.. mmm! och så fick några stycken uppdrag genom kvällen, och jag var en av dom som fick ett uppdrag. och mitt var att jag skulle smutta ifrån allas glas haha men jag hann inte med det eftersom vi skulle åka tidigare. men vi hann med några snappsvisor osv :D  sen gick jag och daniella mot bussen och åkte ner till stan till vanessa, stefanie och pitty.

+ GRATTIS PAPPA OCH THOMAS PÅ FÖDELSEDAGEN ♥

här kommer lite pic's! kommer också mer bilder senare om igår på thomas överraskningsfest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback