härlig helg

det har varit en jätte härlig helg. jag har typ bott hos petra ända sen i torsdags haha :D vi har haft det jättesoft,jättekul,asmysigt,asfestligt ja ni fattar en härlig go blandning helt enkelt :D! jag har ju redan berättat om torsdagen och fredagen, men igår så grillade vi och drack och sen så åkte vi upp til högsäter till martinsson där han, martin och micke var :D och så spelade vi kubb och hade skoj! det var kul att träffa dom. sen åkte vi väl hem vid klockan 2, då åkte vi med erika, erika och thomas hem :) så åkte jag med petra hem igen och sov haha. vi vaknade väl klockan 12 igen, haha vi har vaknat klockan 12 alla dagar. så gick jag hem och gjorde mig iordning lite sen åkte vi till stigen och kollade på stigen - färgelanda och stigen vann med 3-0. haha sen åkte jag direkt hem och nu har jag bara pluggat och softat. i morgon är det skola igen ;( det känns tungt för det kändes verkligen som att det var sommarlov denna långhelgen. och vi har orienteringsprov på tisdag haha hur ska denna veckan sluuuta.. aja puss på er :D!

så här slapp var jag i fredags exakt heeela dagen



tack för helgen petra!

Kommentarer
Postat av: julia

Hej igen (:



Tack så mycket, (:

2009-05-03 @ 21:42:27
URL: http://jjjuliiabjorklund.blogg.se/



Postat av: Annica

jadå jag oxå :)



annars allt bra me dig då? :)

2009-05-03 @ 22:17:33
URL: http://anniicap.blogg.se/



Postat av: Jessie<3

Sv: Haha, Va mysigt det lätt! Härligt att höra att du hade en så bra helg! =) Jag hade en jätte bra helg med. Gick ut på Valborg med några kompisar och resten av helgen tog jag det lugnt och åkte in till stan =)Kram!

2009-05-04 @ 23:19:18
URL: http://shareyourreality.blogg.se/



Postat av: pekkaa

tack själv min underbara <3

har varit übermysigt med dig hela veckan typ hihi :*

2009-05-06 @ 21:52:12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback