det kommer alltid att pirra i magen när jag ser dig..

förlåt för den dåliga uppdateringen för de som vill läsa! men har inte orkar blogga. idag så har det varit nationellt prov i matten och dt gick sådär tror jag, jag ska inte säga någon för då blir det bara skit av alltingen. men allt jag kan säga är att jag håller tummarna och hoppas att jag klarar av en del frågor på del 2 nästa onsdag också ;) efter provet så kom daniella och marie och hälsade på oss. gosingar ♥ sen hade vi bara två lektioner och slutade halv 12. då gick jag bella och stefanie ner till mc donalds och feta oss, satt ute i det underbara vädreet och åt :D! träffade lite sött folk och sen kom vickan så följde vi med henne på en sak ;) vill inte skriva det här ifall jag inte får... men iaf, sen gick hon hem och så kom daniella så åkte vi ut till torp :) var riktigt soft, vi gick bara runt och kikade. jag köpte mig bara ett par solbrillor och smink, kände att jag inte var i så stort behov av något annat så jag sparar pengarna till lite annat istället... bra emelie (y) i morgon så är det vanlig skoldag och sen ska jag hemåt och passa lilla bushunden sara. alltid lika roligt :) och så ska jag nog spinna också. men nu så ska jag bara njuuta till musik eller se på greys, aja ciaaao :)

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: jullan

den bilden är så jävla vacker på dig emelie!

2009-05-13 @ 23:54:03
URL: http://fulias.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback