torsdag

hej hopp :) daniella har nyss åkt hem, vi har bara tjötat och letat lite sommarjobb :D får se hur detta blir hehe! annars idag så har jag bara varit i skolan och vi hade prov idag också, det var på matspjälkningen! det gick väl sådär, hoppas på ett G iallafall men det borde jag då få. sen hade vi gympa sista lektionen och så kom daniella och gjorde oss sällskap i omklädningsrummet haha och sen gick vi ner till kampenhof och tog bussen hem :)

i morgon så har vi ingen svenska eller matte så får se om jag drar till skolan,
har bara 1 eller 2 lektioner känns rätt onödigt, men åker nog ner ändå för ska
ner till stefanie vilket som, ska sova hos henne i morgon :) jag och daniella!
kul :D får se om det blir någon fest på kvällen också vilket jag hoppas att det
blir! nu ska jag gå och äta lite kvällsmat och se på sveriges sämsta bilförare :D


Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

det e bara bra :)

2009-03-06 @ 08:34:18
URL: http://raggarsvin.blogg.se/



Postat av: Nina - This is who I am ♥

snygga bilder :)

2009-03-07 @ 22:15:56
URL: http://totalflopp.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback