måndag

hej snyggisar. gör inte så speciellt mycket just nu, kom hem klockan 9 ifrån dansen :) var kul att dansa och lärde oss lite nya steg idag och bestämde kläder som vi ska ha på uppvisningen :D de kommer nog bli grymt! åt på cactuz idag efter skolan med daniella marie och emma :) riktigt gott! men nu tänkte jag skriva lite om min helg.

fredag: så var jag hemma ifrån skolan mådde kasst dagen innan och var även väldigt hängig i fredags också så jag stannade hemma och tog det lugnt. men på kvällen så frågade daniella mickan och julia om jag ville följa med och kika på bio :) och det ville jag såklart. jag mådde totalt mycket bättre när jag fick komma ut lite och umgås med dom söta! vi tittade på män som hatar kvinnor och den tycker jag fan att alla ska se! shit vilken jävla bra film. den rekommenderar jag starkt.


SE DEN!

lördag:
vaknade ungefär vid halv 12. la mig vid soffan och började såklart titta på big brother ;) kunde verkligen inte sluta så ja tittade ända fram till klockan 2 hehe. sen åkte jag och mamma ut och övningskörde och det gick galant ;) sen åkte jag hem och så kom daniella. vi började fixa oss lite smått och dunka skön musik. sen gick vi bort mot centrum och mötte emina nathalie och victoria så växlade vi pengar och hade oss! sen satt vi på bussen ner mot stan.  gick direkt till stefanie när vi kom dit, sötan hade fixat i ordning god tacopaj och tårta. träffade också söta vanessa och andrea <3 efter att vi käkat så började vi med "jag har aldrig" haha vi hade riktigt kul där ett tag ;) efter ett tag så åkte jag vickan daniella och nathalie till victor på fest. träffade en del gott folk. sen åkte vi hem runt 3 någon gång tror ja om jag minns rätt. slocknade med en gång när jag gick och la mig!




söndag:
vaknade jag klockan 1. då gick jag upp och tog mig lite att äta sen låg jag bara framför teven hela dagen och kollade på robinson, big brother osv :)

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

allt bra med dig?? :)

2009-03-31 @ 06:53:27
URL: http://totalflopp.blogg.se/



Postat av: Lisa

Okej, hehe. =0)



Råd att gå på bio igen har jag inte, men får se om jag kommer se den nån gång hemma. Känner mig inte så jätteintresserad just nu iaf av den. Men kanske nån annan gång. =0P

2009-03-31 @ 10:57:04
URL: http://thecharmedone.blogg.se/



Postat av: Jessie<3

Sv: Ja, tack. Ska sätta på den nu tror jag =P

Va bra! Får hoppas att förkylningen försvinner. Med mig är det bara fint =) Kramar!

2009-04-01 @ 17:42:28
URL: http://shareyourreality.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback