love is wicked

hello fellas. idag har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt och sett på big brother. igår så sov jag i victorias lägenhet inne i stan eftersom vi hade dans på kvällen så stannade jag och daniella över. vi hade riktigt mysigt. och det var riktigt skönt att vakna upp idag, vaknade utav solen som lyste på mig :D helt underbart att det var härligt väder. hade även sovmorgon till kvart i tolv så det var riktigt skönt. men hade en fruktansvärd träningsvärk efter dansen, ouh shit :p jag var inte den enda ifrån dansen som hade det heller haha! fyfan. men de är skönt för man känner verkligen hur man jobbat. i morgon så blir det till att ta halv 10 bussen till skolan sen efter skolan hem och käka och sen upp till spinningen :) helgens planer är väl bland annat fest i uddevalla på lördag, de är tänkt att vi ska sova hos vanessa och så blir det lokalfest :) hoppas att det blir kul men det blir det alltid med mina flickor. vi hörs i morgon. tja kompisar..


Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

tack så mycket sötnos :)



kramis

2009-03-18 @ 11:35:57
URL: http://totalflopp.blogg.se/



Postat av: Lisa

Vad är det för Big brother?!



Den bilden på Analeigh är så jäkla snygg. =0)

2009-03-19 @ 08:38:37
URL: http://thecharmedone.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback