kiss you through the phone



hej sötnosar :)
idag hade vi sovmorgon till klockan kvart i 12.  så jag och nathalie tog kvart i 11 bussen ner till stan och gick av vid kampenhof. träffade bella och stefanie vid donkan, träffade även jennifer också :) ska leka med henne i morgon. ska bli roligt för det var ett tag sen sist! får se vad vi hittar på för skoj. vi slutade iaf skolan halv 3, då gick jag och nathalie ner till stan och mötte emina så gick vi runt lite och så tog vi tjugo över 3 bussen hem! i morgon har vi sovmorgon till kvart i 12 också så då blir det samma som idag att ta kvart i 11 bussen till skolan. och sen när ja kommer hem så ringer jag jeffa. nu ska jag plugga lite och sen se på en film.
puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback