friday im in love

hejsan allihopa
sitter hemma hos mina kusiner nu, nyss ätit smörgåstårta.. mmm riktigt gott :) ska sen hem och mysa framför tv, ringa daniella m.m! idag så har jag varit i skolan, rätt slappt och sen gick jag lite på stan med bella och stefanie. sen gick vi vidare till cactuz då även daniella också kom ;) käka vi och hade de gottt! sen köpte vi present till han vi ska till i morgon. då blir det fest :D ska bli riktigt kul. ska sova hos vanessa som sagt med stefanie och daniella så det blir nog kul :D neee nu ska jag gå och vara social..

slänger in en snygg bild på mig och mina otroligt söta kompisar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det gjorde jag nog, hehe. =0P



Händer i helgen då, några planer?

2009-03-21 @ 13:58:53
URL: http://thecharmedone.blogg.se/



Postat av: stefanie

roligt hade vi dt gumman :)

2009-03-23 @ 15:19:13
URL: http://stefanieandrea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback