semester

det är sjukt var otroligt varmt det har varit idag, utomlands värme var det i luften!  jag var i alla fall på mollön över dagen med daniella och vanessa, vi solade och badade och tog det lungt. det var hur soft som helst, och vilken bränna jag fick :| smörjde ju inte in mig heller.. dumt gjort haha! men de syns i alla fall att jag har varit ute i solen ;)

well, nu har jag semester i tre veckor från jobbet :D sweet. så nu i morgon ska jag, daniella, vanessa och stefanie åka till hunnebo till daniellas båt. det ska bli riktigt kul att vara där ute med mina favoriter :) tyvärr så har ju min kamera gått sönder, så jag kommer inte ta några bilder men vanessa kommer så vi får hoppas att hon skickar dom till mig sen ;) haha! vi kommer i alla fall komma hem på torsdag eller fredag 
catch ya up later guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback