only one day left

nu är det bara 1 dag kvar tills vi har skolavslutning och redan har gått ur ettan! det är sjukt, till hösten går vi redan andra året. det känns ju som att vi precis har börjat ettan och gått ett halvår. ja det är sjukt vad tiden går fort. i alla fall idag så hade vi typ ingen lektion, vi såg bara på film och lämna in böckerna, och lämnade in en uppgift!  vi såg på livet är en schlager. ååh jag älskade den filmen när jag var liten, svär haha fråga min familj alltså jag kunde alla repliker utantill typ, för jag såg den verkligen varje dag ett bra tag haha! :D så mysig film. så det var jättekul att se den igen, inte sett den på evigheter :D jag & victoria tog tjugo över 10 bussen hem. soft att bara lyssna på musik och halvsova haha! sen när jag kom hem så såg jag på big brother med syster. och nu snart så ska jag åka och hämta daniella så ska vi åka upp och sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback