lägg dags

hej .. hihi :) känns så konstigt att man inte vet vilka det är som läser min blogg dagligen, man blir ju lite nyfiken. menmen, det har i alla fall varit en väldigt mysig dag ida. började med att de tog ett tag innan dom fick upp mig ur sängen, men så sa erika att vi skulle iväg och shoppa och då steg jag upp i ett naffs haha. men ja hittade ingentingen :( var alldeles för sjukt och klibbigt ute för att min hjärna skulle orka med att prova massa tighta kläder osv, så jag fick köpt mig en snygg väska åtminstone. så den är jag nöjd med :)! men jag blev verkligen rädd idag på stan, för direkt när vi kom till stan så mötte jag en kille i kanske 25-30 års åldern som log väldigt mycket åt mig.. men tänkte inte mer på det i början men sen mötte jag han en gång till när vi gick på övergångsstället på väg till gallerian jag och min syster så log han så där mysteriskt igen så vi gick in i gallerian några meter så berättade jag för erika om han då och så vände vi oss om och skulle kolla om vi såg han och det första jag såg när jag vände mig om var han som står precis över övergångsstället och bara ler åt mig.. riktigt äckligt leende var det och det kändes precis som i en skräckfilm när man ser bara massa folk gå runt runt, och det ända kameran fokuserar på är mördaren i filmén som står där. haha om ni fattar, svårt att förklara. men herrejösses vad rädd jag blev, jag sprang iväg hahahah, kunde inte släppa det på 1 timma sen typ. uaaäh, ja kommer drömma mardrömmar om honom alltsåå. jävla äckel mördare haha.

i morgon så blir det poolen, stranden & sola om vädret tillåter :) sen på kvällen blir det gå ner och käka på solviken och sen fest wohoo. men vi hörs i morgon.

här kommer lite bilder








Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Vad fin blogg du har :) Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-16 @ 10:47:16
URL: http://novembersara.blogg.se/



Postat av: Embla

nja inget speciellt faktiskt :) själv då ?

2009-07-17 @ 00:07:42
URL: http://imnotgonnacryimathug.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback