friday i'm inlove

hej :) kom nyss hem ifrån stranden, eller ja hem och hem men upp till husvagnen. det är riktigt gott väder idag, solen steker som bara den. vi har haft riktigt tur med vädret denna veckan. nu ska vi äta lite god mat och sen blir det stranden igen.

igår så hade jag inte tid att upptadera men vi låg såklart vid poolen på dagen, sen var det till att fixa ordning sig och göra oss fina så gick vii ner och åt pizza. och sen träffade jag joakim en stund innan han skulle åka iväg till åhus.. åh jag vill verkligen dit :( men sen på kvällen så ´blev det puben här nere på campingen, det var riktigt kul. det var ett coversband som spelade massa bra gamla låtar. men nu ska jag äta så vi hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback