fallens i trollhättan

hade riktigt kul med mina flickor igår. jag kom hem från varberg runt klockan halv 2, sen tog jag det lugnt och började göra min iordning lite smått för jag och daniella skulle ta halv 6 bussen ner till uddevalla.  hon kom till mig runt klockan halv 5 min älskling saknat henne, sen så körde pappa bort oss en klockan tjugo över 5 till bussen för det var skitväder. så tog vi bussen till stan, så tog vi 3 upp till vanessa där även stefanie var :D var kul att träffa mina hjärtan igen. hade kul hos vanessa, vi basade musik, började dricka och pratade om allt :D sen tog vi halv 9 bussen ner till stan, men jag och stefanie tog en annan stadsbuss  för vi skulle hem till henne och lämna en väska osv.. men sen gick vi till kampenhof till dom andra och så tog vi halv 10 bussen till trollhättan. var allt en del folk på bussen ändå :) nere i trollhättan så träffade vi fredrik och dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback