alla känslor lever upp på nätterna

inatt så sov söta nathalie hos mig, tack! du är bra att snacka med gumman för du stöttar alltid. i alla fall så var vi i grebbestad igår, det var riktigt kul.. träffade mycket roligt folk och dig sötnos!! ville aldrig lämna dig.. hihi aja men sen så missade jag och nathalie bussen bara för det haha så träffade vi några folk som skulle svängen om uddevalla så vi knödde in där fick sitta i någon äckels knä som bara satt och smekte mina lår hela tiden så jag öppnade dörren och flög ut haha.. så då ringde erika "min syster" och sa att dom hade två platser över :D perfekt! till mig och nathalie eftersom att dom andra tjejerna åkte i en annan bil. så då åkte vi med julia, erika och erika k hem. haha hade kul, stannade på donken och åt och det slutade med att jag höll på att på inlåst på mc haha jag bara "men nej, jag då?" haha och hon som jobbade där bara "OJ" haha och skratta :D ja trodde ja skulle dö och de roligaste var att erika hörde allt också haha...

och så ramlade jag ju i grebbestad också.. hah TVÅ gånger, först uppe på berget när jag och fredrik gick tsm, ja ramlade pladask på berget och så hör nathalie mig " åh  nej" och såg mig ligga där på magen hahahah vi skrattade i minst en kvart i sträck haha. sen ramlade jag där nere bak terassen så är det en trappa, vi skulle gå ne där och så missar jag en trappsteg och bara glider nerför halva trappan haha fyfan jag brände mig så på handen för jag höll ju kvar i räcket och så slog ja i ryggen :( haha men man känner inte av smärtan så mkt på fest :) inte när man bara gapskrattar med tjejerna.. ah gud det var kul i alla fall :D hahaha! vi kom väl i säng en klockan 4, eller ja i säng och säng jag fick sova på soffan för vi var 5 pers som sov här så min säng vart öpptagen haha. men inte klagar jag för det ;)

här kommer bilder från igår också. se och njuuut av första bilden iaf ;)



jag och vanessa-prinsessa

dvärgen emelie! ser skit kort ut
galen fredrik
me n' vanessa's
erika, syster och julia
fredrik me n' vanessa
me n' vanessa
fvanessa och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback