» listen to your heart before you tell him goodbye!

jag har mycket svårt att somna eftersom jag gick och la mig vid klockan 3 i eftermiddags och sov till halv 8. jag var skit trött för en viss liten sara som jag passade idag ville gärna upp och leka halv 7 på morgonen! great tänkte jag haha. så jag fick ju gå upp och bli pigg jag med. sedan halvsov vi lite ändå framför tv'n. hon är så fruktansvärt söt så jag dör lite grann varje gång jag kollar på henne hehe. ska passa henne på söndag också :) mys. i morgon ska jag kanske ut och åka skridskor :d as kul. var flera år sen jag åkte sist så det ska bli roligt. sen på kvällen ska jag kanske passa mina kusiner med syrran om ingeet annat händer vilket jag inte tror. wellwell, nu ska jag försöka gå och lägga mig!

godnatt allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback