» dagen efter!

blev allt en riktigt rolig kväll igår tillslut! trodde allt skulle sluta med att jag fick gå hem 11. men icke ;) det blev det ändringar på och det är jag glad för. åkte med carro , lisa och dom till ödeborg där daniel söderberg hade fest! var riktigt trevligt folk och alla var på gott humör ;D det gillar vi! kul att jag fick träffa marris och fredrik på självaste nyår också :) så det var bra! jag är iaf mycket nöjd med min kväll. förutom hemfärden... haha! jag skulle egentligen sova över där med marie, men jag kände verkligen att jag bara ville hem till min sääääng och sova i 5 dagar i sträck eller något haha, så jag gick le lången hem helt själv mitt i natten ;o det var riktigt läskig, men de var tur jag hade lite av det goda i mig för annars hade jag aldrig gått där. och så klart att jag ska inbilla mig att jag hör vargar och grejer bara för ja har hört att vi har vargar här i färgelanda. så jag började gå hur snabbt som helst, sen kom jag ju hem tillslut och somnade bums.....

kvällens låt var ju absolut.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback