rogge förhelvete!



älskar filmen hata göteborg! alla klockrena saker som dom säger ibland alltså och söta svante haha ja alltså dom som inte sett filmen bör göra det :) själva handlingen i filmen är inge vidare bra, men personerna i den alltså! haha helt bäst. dom som sett den vet precis vad jag pratar om :D jag och daniella såg denna goding igår och fick oss några goa skratt ;) idag så har jag varit i skolan och sen var jag med daniella :) i morgon så är det fredag och jag slutar klockan 11 helt skönt, då ska jag och nathalie åka ut till torp och kika runt lite. fårse om ja hittar något, ska egentligen inte köpa något för det går en del pengar nu när jag försöker få ordning på håret haha! men har köpt silverschampo idag hoppas att det hjälper lite och om inte så ska jag slinga mer på tisdag kanske fårse! iaf, men efter torp så ska jag vara me daniella, vi ska laga tacopaj och mysa :D

kiss and hugs


"vi spelar i korpen den sämsta ligan som
 finns i den sämsta divisionen, vi ligger sist o du e sämst
i laget fattar du hur dålig du e rogge?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback