party like a rockstar

igår var det fest igen :) började med att förfesta hemma hos marie med emina o marie. hade sjukt roligt. sen drog vi vidare till allhem runt tio tiden och då var festandet i full gång :) träffade mycket gott folk och hade riktigt roligt. tack för en kul kväll allihopa. och idag så har jag varit på¨modevisning. min syrra gick modevisning för en bröllopsmässa. riktigt fin var hon. sen när vi kom hem så gick jag till petra så planerade vi lite om fjällen, fyfan vad roligt :D åka bräda! woho. och så tjötade vi lite om allt möjligt också! men nu ska jag gå och lägga mig, praktik i morgon och sen dans efter det. godnatt




vad har ni gjort i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Jessie<3

Låter som du hade en trevlig helg =)Kul med praktik? Vart praktiserar du någonstans?



Sv: Tack så mycket! Verkligen jätte kul att höra! =D Fin blogg du har också! =)

2009-02-09 @ 08:29:25
URL: http://shareyourreality.blogg.se/



Postat av: frida

Åh, tack ska du ha :) Det börjar bli bättre!

Ikväll ska jag inte göra så mycket. Blir nog mest plugg osv.. Själv?

2009-02-09 @ 15:54:49
URL: http://frridajohansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback