back on track

hej allihopa :) är nu hemma ifrån fjällenresan! det har varit jättekul och hur mysigt som helst. åkte ju upp på alla hjärtans dag tidigt, och såklart så försov jag mig. eller ja, klockan ringde aldrig jag stängde av den i sömnen som vanligt. så mamma kom in och frågade om jag inte skulle gå upp snart för ja skulle gå till petra 5 min efter. så de var bara att kasta sig upp och sticka iväg. sen åkte vi upp och hämtade daniella och sen var de bara att dra iväg, 9 timmars resväg upp! men de var inte så jätte jobbigt, vi hade ju en liten dvd och musik o allt i bilen så de va lugnt :) vi började åka i backen dagen efter, alltså på söndagen. haha det var lite pirrigt först, för herregúd jag hade ju inte åkt på minst 5 år så de var lite nervöst! det blev några vurpor där i början men de blev bara bättre och bättre ;) sen var jag kung i backen "eller inte" men ja var bättre iaf :D dom skrattade jävligt mycket åt mig i början iaf! har en del roliga videos som daniella spelade in, tänkte lägga in en här på bloggen :) fårse senare om det går! hade iaf en sjukt rolig vecka :D med mycket skratt haha. ett lyckat sportlov om man säger så :D nu tänkte jag slänga in ett par bilder :D enjoy!


 

bild 1 : bild ifrån bilen!
bild 2 : daniella och jag i backen :D
bild 3 : jag och daniella i liften!
bild 4 : petras frysta ögonfransar :D haha det var så fint att se!
bild 5 : daniella och jag i sittliften :)
bild 6 : mina sötnosar daniella och petra!
bild 7 : jag och petra i stugan!
bild 8 : jag innan backen ;)
bild 9 : första gången vi såg sådär riktigt fina snöflingor :D va så fint!

så det var några bilder :) kommer nog fler bilder och förmodligen några videos också!


+ förövrigt så var jag hos jennifer ikväll :) myste och såg på melodifestivalen! vissa låtar är ju helt idiotiska.. som den låten på grekiska? snälla, de är sverige vi ska resepentera eller hur det nu stavas! men ah ni fattar vinkeln. det är bara så löjligt! men var iaf mysigt :) sen satte vi oss och kikade runt på youtube också, haha finns gott om roligt folk ;) nu sitter jag iaf här och hade tänkt gå och lägga mig och titta på film nu!

i'm out

Kommentarer
Postat av: Sara

jag köpte min från Shestore, och jag köpte en som var M/L och den är som vanlig Small tykcer jag! :):)

2009-02-22 @ 13:18:15
URL: http://sarakarlson.blogg.se/



Postat av: mimz' <3

svar: tack så mkt! :)

2009-02-22 @ 14:17:08
URL: http://queenmimoza.blogg.se/



Postat av: Nina - This is who I am ♥

härliga bilder :)

2009-02-22 @ 15:41:31
URL: http://totalflopp.blogg.se/



Postat av: Anna-Karin

Kul att du tyckte det var kul i fjällen.

Kram Anna-Karin

2009-03-01 @ 19:25:15
URL: http://gronakulor.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback