skolan

sitter i skolan och har precis gjort klart en uppgift om psykiska funktionshinder. kul hm! så skickade precis in den iaf så nu var den gjord. har naturvetenskaps prov nästa onsdag och jag tror jag dör snart, det är så jävla svårt. det är sånna ämnen som jag inte är gjord för alltså, jag förstår verkligen inte haha min hjärna vill inte förstå tror jag. ¨åååh, men får plugga på frågorna så får jag göra det bästa jag kan. :(! nu väntar jag på nathalie att hon och hennes grupp snart är färdiga så vi kan gå och äta, min grupp är redan klar så vi fick göra vad vi ville så dom andra gick och åt men jag väntar på min trogne vän brinken.

idag ska jag vara med daniella, hon åker ju på lördag till thailand så vi får träffas lite innan och tjöta :) annars händer inte så mycket. har träningsvärk i hela kroppen efter igår haha! men det känns gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback