onsdag 2/12 svinsprutan

ush! mår skit efter sprutan igår :( trodde inte det skulle bli så farligt men jag kan ju knappt lyfta armen utan att det värker och spränger som fan och + att jag har sån huvudvärk och är så yr. var hemma från skolan idag, vaknade upp hos bjelken men åkte hem och så gick jag och la mig vid typ 11 - 12 och så har jag sovigt ända till nu klockan 7. de behövde jag nog för jag sov ingentingen inatt pga att jag inte kunde ligga på armen! och det var tydligen inte bara jag i min klass som mådde dåligt efter sprutan men tur att jag inte tog sprutan i morgon eller något för på fredag så ska jag
till göteborg och kolla på IDOOOL! med mamma,pappa erika, julia och bjelken  :D!

ska bli så sjukt kul, ska kika på idol på scandinavium och sen sova på hotel :D mysigt!




 


Kommentarer
Postat av: steffi

krya på dig !! (;

2009-12-02 @ 19:36:41
URL: http://maravillastefanie.blogg.se/



Postat av: emelie

tack gumman :)

2009-12-02 @ 22:28:50
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback