fredag 18/12 jullov

hello fellas sitter här nu och bara njuuuter för nu har jag jullov i hela tre veckor :D jiuuhoooo! kan det bli bättre? neej, och det är skit mycket go snö ute :D fast det är fruktansvärt kallt, brrrr!! igår så var vi hos malin, det var jag bella mickan sanna johanna och brink! vi följde med henne efter skolan i snöyran haha, först så lagade vi tacos för vi var vrålhungriga och gud så gott det var, sen så såg vi lite på tv sen gick jag brink och malin in och satte oss i bastun :D och gud så skönt det var. när vi var riktigt varma så sprang vi ut och slängde oss i snön, haha tänk om någon hade sett oss alltså, tre nakna tjejer springer ut som galningar ut i snön och kastar sig :D men det var skit kul. sen bara vi chillade och kollade på tv, och även paranormal activity... fyfan det är den värsta filmen jag har sett i hela mitt liv, har sett den en gång förut men jag blev lika rädd denna gången, jag blir så rädd till denna filmen att jag kan gråta alltså ..

den handlar om en tjej och en kille som bor i ett hus, hela filmen är filmad
med en vanlig videokamera så den känns verkligen som att den är sann och
det finns en ande i huset och det händer en massa knäppa & läskiga saker!
ni måste se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback