resumé om helgen

min påskhelg har varit skitskoj :D har varit med mina underbara vänner och det har bjudits på en del fest. i fredags så fick jag sms av martin att komma på grillfest hos micke så då drog jag petra och marre dit. och jag och marre hade det riktigt trevligt på hennes gräsmatta. hade någon slags picknick med förfest haha. sen kom också räva och hälsade på, mycket trevligt. senare kom också petra till marie och ungefär klockan 10-11 någongång så kom thomas och hämtade upp oss och så åkte vi till festen. det bjöds på en det sång i bilen påväg upp :D haha! när vi väl kom fram så träffade vi trevligt folk, åkte väl hem vid 2 halv 3 tiden.

och i lördags så var jag med petra nästan hela dagen :) vi softade lite i solen och snackade en del om fredagen och kika lite på kläder och så vidare. sen ungefär vid 5 tiden så grillade vi och gjorde oss i ordning, det var kanon väder :D så humöret var på topp. sen kom marie till mig också och vi tog sällskap upp allihopa till daniella och så drog förfesten igång. sen gick vi vidare ner till linus där en del folk var :) det var riktigt kul! sen efter ett tag så gick alla från festen hos linus upp till hedlund på fest och även patrik & christels lägenhet var det fest i så det var en hel del folk som var där och festade men alla verkade ha skit kul :D sen klockan 3 så gick vi ner ett gäng till linus, de som var där ville att vi skulle sova där men klockan 5 någon gång beslutade jag och marie oss för att gå hem haha! fyfan.. riktigt trött var jag när jag kom hem och jag somnade nog inte förren halv 6 på morgonen så jag var nästan som ett vrak på söndagen haha.
men somsagt jag har haft skit kul denna helgen, ångrar ingentingen.

och idag så har jag bara tagit det lugnt och invigt vårat nya bubbelbadkar, haha det var riktigt skönt vill jag lova :D och sen drog jag till marie och tjötade och hade allmänt kul, blev en liten kaninjakt där också men det är inget jag vill gå in på xd haha!


Kommentarer
Postat av: Nikolina

hehe blev det en massa fest eller? ;D

2009-04-14 @ 13:18:06
URL: http://mjaubaby.blogg.se/



Postat av: Nikolina

hehe blev det en massa fest eller? ;D

2009-04-14 @ 13:18:06
URL: http://mjaubaby.blogg.se/



Postat av: Nikolina

hehe blev det en massa fest eller? ;D

2009-04-14 @ 13:18:07
URL: http://mjaubaby.blogg.se/



Postat av: NINA

aww vilken fin bild :)

2009-04-14 @ 14:53:05
URL: http://totalflopp.blogg.se/



Postat av: Makrill

Jaaa! Vädret var verkligen AMAAAAZING i helgen! Shit :D



Vilket fint leende du har :) Jätte söt :*

Ha en fin kväll!

2009-04-14 @ 18:41:05
URL: http://makrills.blogg.se/



Postat av: Anonym

WOAH! Vilket fint leende du har!

2009-04-15 @ 14:54:13




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback