you and i collide

skrev detta igår
17
-11-08

soft dag i skolan idag, hade sovmorgon och sen 3 lektioner. kollade vårt blodtryck på omvårdnaden haha. jag tror fan att nathalie sprängde min arm i tusen bitar. din jävel! som tur var så hade jag ett bra blodtryck hehe så det var posetivt :D när jag kom hem så satt jag i soffan med mammie och kollade på one three hill och sen american funniest home video haha en del är ju bara så sjuka i huvudet. ;z sen kom sis hem, tjötade med henne och sen bytte jag om drog till affären köpte hårfärg och drog direkt vidare till träning. ska färga håret lite mörkare i morgon :) toningen börjar gå ur nu och får blond utväxt haha snyggt. käkade tacos förut också med thomas erika och mamma  :D riktigt mysigt var det och sen blev det till att se på cityakuten. fan vad sur jag blev :( pratt dog ju, fan! varför måste alltid någon dö när man inte kan vara med i någon serie längre? ;o jag blir så förbannad, nej för då måste man dö istället? det är väl lika bra att han flyttar eller något då. haha åh ja blir så sur för det var så ledsamt :( aja whatever! nu ska jag lägga in lite musik på mobilen och sen gå och lägga mig.
nattinatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback