yeez nytt försök...

japp jag gör ett nytt försök med det här med att blogga! var inte på hugget sist men nu tycker jag att det kan bli kul :) kom nyss hem typ och har bara suttit och pratat med syrran. känner att det luktar goooott från köket nu, pankisar ;) äter ju inget i skolan för det är sån jävla äcklig mat' man saknar verkligen valbo maten :( haha! fick tillbaka idrottsprovet idag
och jag fick 3 poäng ifrån mvg så jag är mycket nöjd! ska inte klaga. och på dataprovet fick jag g eller vg han har inte bestämt sig än. men det kvittar vilket jag får  för jag trodde verkligen att jag skulle få ig, puuh lycko mig! ah men nu så ska jag bara softa framför tv'n med syster och sen kanske dra en sväng till högsäter och fixa min klocka, yeh fårse
hur det blir :) skriver kanske lite senare.. eller i morgon

kiss and hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback