för din och för min men inte för kärlekens skull

hola amigos
sitter on tha computer nu, för jag har ju nolifee! har precis pluggat lite med mamma. hon fick hjälpa mig med medicinsk grundkurs, har prov på torsdag på cirkulationssystemet. men jag kan det hyfsat så bra! får hoppas att detta provet går bättre än förra.haha! -  ååååh och så får jag ju cp ryck på två lärare jag har, mattecp peder och präktiga christina! jag är villig att betala någon för att skjuta dom! pang bom, två flugor i en smäll typ! usch på dom.  stefanie bella och nathalie vet ju vad jag menar iallafall' uäk! ajaa whatever. nu ska jag kanske ta och gå ut och gå en svängis eller sätta mig och spela the sims haha det lutat åt höger iaf!

Lady Gaga - Poker Face
en goding jag lyssnar på för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback