det man förlorar vinner någon annan

har inte haft tid att skriva på några dagar! eller ja tid och tid, har inte riktigt haft lusten och orken ;p finns inte så mycket att berätta men vi hade iaf boxning i torsdags i skolan! riktigt jävla kul var det. sen i slutet så körde vi någon riktigt jobbig styrke pass blandat med boxning i! något utav det jobbigaste jag har gjort på länge, spec med tom mage! fyfan, går ju inte att äta maten så då var det extra jobbigt att träna!  men hade träningsvärk tre dagar efter i sträck, vilken jävla värk alltså! aldrig känt så förr :P känns att man har tränat iaf, riktigt gott! så överst på min önskelista iår är BOXNINGSGREJER! hoppas ja får det av mamma och pappa :D i helgen har jag bara tagit det jävligt soft. tittat på idol och film och spelat en del sims ;) riktigt kul! var längesedan jag spelade det haha. ett jäkligt bra tidsfördriv. har typ alla the sims spel, så ska ta och installera dem på datorn' haha nördig jag låter! men whattahäkk :D nu ska jag gå och göra något vettigt!

pussis babes
boxningsproffsen!

Kommentarer
Postat av: nattus

ohhyeeahh!! we rock

2008-11-23 @ 18:39:21
URL: http://nattuz.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback