bowling

japp var ju och bowlade förut med jennifer =D haha riktigt kul, jag vann ju överlägset kan man säga!!!! jag har aldrig sett någon som är så dålig på bowling, haha stackarn. jag vann väl med hundra poäng eller något pffff. (ne men nu ska vi inte vara sånna) det var ju i alla fall discobowling idag när vi spelade. bara för att det var något barnkalas när vi var där, haha där passade vi in. alla sprang runt och dansade till låtarna ;p så söta! ah efter atttt vi hade bowlat så stack vi till donken och satt där och pratade en stund, sen drog vi hemåt med tjugo i sju bussen! träffade lite sött folk, sen kom jag hemåt. såg lite på tv' bland annat andra avenyn. man måste bara älska det, det är så bra! och nu har jag bara suttit här stel som en pinne så nu måste jag gå och lägga mig annars kommer jag aldrig orka gå upp i morgon :( ussssssssh, vill bara ha jullov eller åka här ifrån!!!

här kommer lite bilder
sen bowlingen iallafall :)



 
pussis
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback