äntligen fredag

hej där amigos! :) äntligen fredag igen, längtat som en svin! bara ligga och glo tv och softa. love it! hoppas även på lite ferre i helgen också. har nyss varit och tränat friskis ;) gött som fan! var riktigt trött innan jag skulle dit men det gick lättare än jag trodde. riktigt skönt att träna. men har så cp ont i min handled ;/ stukat den! eller så är det nathalie som har knäckt den haha skulle inte förvåna mig din ivriga jävel, men ja har ju min metod ;) "*krrr! bättre :D" haha nathalie förstår iaf! åh jag blir cp på några i min klass också, snälla? väx upp haha! men vi får låta dom va sånna då tjejer ;) dom kommer aldrig nå upp till våran nivå ändå pfff. daniella kommer i alla fall snart hit :D ska glo på idol och äta gotttis. sen får vi se om jennifer hör av sig så kanske det blir lite fest ;) vilket jag hoppas på. wellwell nu ska jag gå och duscha. hör av mig i morgon.

- jaaaa det är idol idag!
- ja men det är gospel :/
- neeej :s det är idol?

haha det var så kul

d a g e n s    v i s a


Kommentarer
Postat av: sandra =)

det är U2 som gör den låten va??

2008-11-28 @ 22:52:43



Postat av: emelie

yez det är de!

2008-11-28 @ 23:21:30
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback