fredag

hejsan :) sitter och lyssnar på musique och kikar bilder. har passar sötnosen sara idag! vildingen, passade henne igår också ;D det är en nakenhund, har aldrig egentligen tyckt om nakenhundar, men efter jag träffa henne så är jag störtkär i henne :D sötare får man leta efter! hehe. vi är allt sugna här hemma nu på att köpa en liten vovvsing, men det blir väaldrig så som vanligt :/! men man fårse :) i morgon ska jag vara med marie, blir nog troligen vbg på kvällen men vi får se hur det blir. nu ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv'n.

vi hörs
bjuder på en bild på
sötnosen själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken söting.! vad är dee för ras?

2008-12-26 @ 22:52:47




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback