tisdag

dags att skriva igen då kanske :) har nyss varit hos hemtjänsten där jag ska praktisera i 5 veckor efter jullovet, det verkade jättebra och jättego handledare :) fick en riktigt bra schema också, ledig försa dagen så börjar tisdagen hehe det tackar jag för!  igår så var jag på överby med mamma, moster och kusin. var på junkyard men hittade ingentingen! hittade inget spec på överby heller blev en vågtång till håret, concealer och örhängen och sånt smått :) letade efter nyårsklänning men inget var bra. kräsen som jag var. så får ta något jag har hemma, tråkigt menmen! vet ju inte äns vart jag ska än :s roligt? neeeej! får panik, men hoppas det löser sig på något sätt. åh nyår är så överskattat haha!!!  men hoppas på en bra kväll i alla fall vart jag än är. sen idag ska jag städa mitt rum och åka upp och sola med nattus :)

hörs

ps. idag är emelie glad för daniella kommer hem :) hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback