sunday (!)

har nyss vart iväg på spinning, var riktigt härligt pass.bra träning också. och nu ska jag se på film ,äta tacos och mysa :)i fredags så drog jag hem till marre, var där och tjötade och tog det allmänt lugnt, sen drog vi och louice, vickan, petra och stefanie till vänersborg där det var fest :) samma gäng som sist, lika kul denna gången. men tog nattbussen hem hehe ;) orkade inte stanna kvar. sen på lördag så vart det slappt hela dagen, var hur trött som helst så orkade inget annat ändå. och på kvällen kom moster och kusinerna så såg på tv, spela lite spel och spelade bl.a elgitarr vilket var grymt kul :D spela gitarr är typ det ända jag gör när jag inte har något bättre för mig, de är så kul ;D haha men yaya, nu ska jag hoppa i duschen.

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback