helgen

ja jag vet att jag är dålig på att skriva inlägg, det här inlägget är till dig victoria bara för att du är en trogen läsare och saknade något att läsa om på dagarna :D haha gumman! så här har min helg i stort sett varit ;

fredag
; det var lucia i skolan och våran älskade "katt" var ju självklart sötast i hela lucia tåget haha jag dör!! och sen hade vi matteprov vilket gick braa :D eftersom jag fick G. fyfan vad glad jag blev, trodde jag verkligen inte. iaf så slutade vi klockan ett, så drog ner på stan med nathalie och hade trevligt på claes olssons haha den söta datorn skulle jag gärna velat haft när jag var mini i alla fall. sen tog vi kvart i två bussen hem. på kvällen drog jag med thomas och erika hem till thomas och såg på idol och käka pizza, orkade inte vara hemma när mamma hade fest så jag drog med dit :) vi hade riktigt mysigt! sen åkte jag hem och somnade bumss..

lördag ; gjorde i stort sett ingentingen på dagen, bara förberedde inför kvällen! då jag petra och marie åkte till vänersborg och festade. det var riktigt kul :D festade i en lägenhet och drog sen vidare på en lokalfest som inte vart något vidare men jag och marie hade jävligt kul på vägen dit i alla fall haha fyfan vad störda vi två är! men somsagt det var inget kul där så vi gick tillbaks till lägenheten där festen fortsatte och sen blev det till att vi stannade kvar där hela natten och tog 06:00 bussen hem! usch som vi måste ha sett ut på bussarna xd haha! busschauffören blev ju iaf förvånad när marie träffade rättknapp på hundrakorts apparaten, uh va kul de va!! ahaha.

söndag ; ja som sagt kom ju hem ifrån vänergsborg klockan 10 på morgonen och hade inte sovigt en blund så jag sov hela tiden fram tills klockan halv sju kanske och det var riktigt jävla skönt haha! men vände på dygnet totalt. 

yes det var min helg people ;)
riktigt lyckad iaf, hade grymt kul.

kiss and hugs

Kommentarer
Postat av: Victoria

ÄNTLIGEN! tack gumman <3

2008-12-16 @ 22:14:03
URL: http://victoriaekberg.blogg.se/



Postat av: Anonym

hihi, med nöje hjärtat <3

2008-12-17 @ 13:00:43
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/



Postat av: stefanie

fest i helgen nu!!! <3333

2008-12-18 @ 10:55:30
URL: http://stefaniemaravilla.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback