» happy new year!

igår kom då daniella hem! hon kom hem till mig och så åkte vi upp till solariet med mopeden. och klart som fan att vi ramlade med den. precis i en liten kurva så la vi oss med hela mopeden över oss. fyfan jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. det var ju skit halt ute, fattar inte varför vi tog den ens. haha men vi klarade oss bra iaf ;) med mindre skador haha! sen åkte vi hem till mig, tjötade och åt lite :) sen upp till daniella, fick julklapp av henne :) så söt hon är. tack så mycket gumman! sen kom jennie och så pratade vi med henne om vad som händer idag osv. först ska vi då upp till daniella, där hela deras släkt ska dit och festa, och det är ju massa ungdomar i deras släkt så det blir nog kul. sen ska vi åka vidare till uddevalla om vi får tag på någon skjuts vilket är väldigt svårt på nyår eftersom att alla dricker, men vi får se om vi löser det på något sätt. nu ska jag i alla fall gå bort till petra en sväng sen ska vi ut och gå och fixa saker. sen blir det till att syrran ska färga håret på mig. efter det blir det fixning ;) hoppas på en lyckad kväll!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLLIHOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback