23 december!

hejhejhejhej hemskt mycket hej :) vaknade nyss, och ska snart iväg och sola mig lite brun innan julafton som är i morgon :D kul. hoppas jag får något fint! igår så var jag på liseberg med erika och erika k. det var jättemysigt :) det värsta var att vi inte hann att åka skridskor där :( det som såg så mysigt ut. menmen, next year maybe :) sen gick vi lite på femman och där köpte jag mig en hoodtröja, mycket nöjd :) passar bra till mina nya mörka levis jeans som ja köpte i fredags. sen direkt efter jag kom hem ifrån göteborg igår så ringde marie så då drog jag dit, och där var även louise och petra :) så vi slappade, pratade och planerade lite ;) men nu ska jag iväg och slå in julklappar :d och sen ikväll blir det lite smått julmat och mys med familjen framför tv ;d juuuuuul <3

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback